
Историята на Борола започва през 1996 г., когато двама лекари с предприемчив дух се заемат със задачата да я превърнат в една от водещите компании в сферата на здравеопазването. Още от създаването компанията се стреми към повишаване качеството на живот на своите потребители чрез:
- Съвременни здравни услуги;
- В исококачествени природни, козметични и други здравни продукти;
- Цялостна здравна информация;
Стремежът на Борола е свързан с непрекъснато развитие и търсене на новости. Използват се последните научни изследвания и разработки, за да се подобрят и развият произвежданите продукти.
Te вярваt, че всеки има право на цялостна грижа за здраве, красота и уелнес.
Стремят се да осигурят тази грижа чрез новаторски и по-различен начин на мислене.
Цялата дейност на фирмата се ръководи от определените визия, мисия и ценности:
Визия – Да променим начина, по който хората възприемат цялостната грижа за здраве, красота и уелнес.
Мисия – Да се превърнем в най-уважаваната компания за здраве, красота и уелнес.
Ценности – Посветили сме се на цялостната грижа, която никога не спираме да усъвършенстваме.
47
продукти